söndag 24 maj 2009

Lång vecka

Började med att jag jobbade måndagen, och började bli sjuk, så jag satt inte med dem andra på lunchen. Sen kom jag hem och kände mig lite sämre :) Så jag sjukskrev mig på tisdagen, och tog tillfället i akt att spela Assassin's Creed.
På onsdagen mådde jag lite bättre men behövde återhämta mig, så jag var hemma även då och spelade Assassin's Creed. Jag lyckades dock släpa mig till repet på kvällen, och sedan köpa en biljett av Sofia (W:et) och allmänt hänga. Fick köra lite bil också, vilket fortfarande är lika skönt!
Torsdagen blev inte som planerad, och på kvällen slutade det med att jag gick med Erik, Oskar och Matte och kollade på Star Trek-filmen, vilken var mycket bättre än jag väntat mig (kanske för att jag inte sett mycket star trek innan).
Sen var det fredag och jag väckte Tobbe hur hans rubbade dygnsrytm och åkte in till Täby C för att köpa en xbox 360-kontroll efter att jag röstat Pirat i biblioteket i Åkersberga. Vi käkade tacos och spelade soul calibour IV, och spelade även igenom Teenage Mutant Ninja Turtles - ARCADE.
I dag, lördag, har jag gjort ingenting väldigt mycket. Jag köpte Killing Floor men fick problem med att installera det på MacBooken med windows xp med bootcamp, för det ville inte laddas hem. Så jag tog en lång promenad ute i den fuktiga tjocka luften och kom tillbaka nån timme senare, och då hade jag fått den briljanta idén att koppla in min externa hårddisk till vår PC här hemma, installera steam och Killing Floor på den, sen koppla in den till bärbara. And it worked flawlessly! Så sen dess har jag köttat zombies (förlåt, speciemens) och nu är det dags att sova för att kunna slakta mer zom... speciemens i morrn!

GOOOO!

1 kommentar:

  1. Du var inte på träningen igår :( Var ju jättelänge sedan man fick träffa dig ju *gråter*

    SvaraRadera