tisdag 9 februari 2010

MASSive senaste dagar.

Har inte skrivit nåt på ett tag. Främst för att jag inte gjort nåt annat i helgen än att spela Mass Effect 2. Fy satan vilket bra spel! Så snyggt, så spännande, så beroendeframkallande *insert heart here* Första spelet var nog bästa spelet jag spelat, men nu när tvåan kommit så är det bara nästbästa.

Spelningen i torsdags gick awesome! Tack till alla som kom! Vi fixar fler snart igen, förhoppningsvis på en fredag eller lördag nästa gång.

I går på väg hem från repet blev jag stoppad av polisen. Jag hade för mycket snö på bakrutan (pfft!? bara runt en decimeter!) och jag är ganska säker på att de trodde bilen var stulen. Anyways, jag kom därifrån och skjutsade min kompis till hennes hus i Svinninge. Jag åkte till en vändplan och fastnade där i 10 minuter med bilen, på plan mark! Helt sjukt! Men efter ihålligt intervallgasande så kom jag loss och kunde åka hem :) Fick inte spela nåt Mass effect 2 i går, för jag var hos föräldrarna och datorn är i Sollentuna :(

När jag sprang till bussen i morse så hörde jag lite fåglar kvittra och det var relativt ljust ute, och jag fick flashbacks till tidiga sommarmorgnar och blev rätt sugen på att få uppleva dem igen snart. Men det kommer i sin tid, ingen idé att gå och längta för mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar