onsdag 24 juni 2009

Biirrrthdaaay

YES. I går var min 22 x 365 - 5 dag på jorden (Y)!

Jag föddes tydligen på en tisdag också, så det var lite extra episkt. Mina föräldrar anpassade sin morgonsång till klockan ett på dagen, eftersom jag kom hem så sent efter spelningen.

Åkte med the brut'l golf car med pappa till hans kompis och badade i väldigt behagligt vatten, för att sen bege mig hem och packa för en picknick + mer bad. Mötte upp S:et vid ICA, handlade onödigt mycket saker (som alla andra åt upp :D) och sen drog vi och väntade på dem andra på en gräsplätt. Sen W:et och var allmänt awesome och berättade om nån bitter gammal gubbe hon träffat som tydligen inte tyckte att livet var så fränt när man blev "äldre"(*).

Sen kom resten av folket och den långa vandringen till TRASTsjön började. Enligt S:et och W:et så gick det inte att gå den korta vägen till berget vi skulle till, utan man skulle vara tvungen att ta en fetingomväg runt hela sjön. Några trodde inte på dem och tog den korta vägen som gick alldeles utmärkt.

Det var så sjukt jävla varmt i vattnet. Dock knäckte jag ryggen ganska hårt när jag dök i första gången. Sen hoppade jag, Kalle och W:et från fetaste klippan, fett hårt! Grillarna funkade inte jättebra, och det blev inte mer än 2 korvar för min del, men massa marshmallows, och W:et hade bakat, kanske den bästa tårtan i världen, i födelsedagspresent :D

En Crazy Awesome födelsedag helt enkelt!



(*) - gammal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar