måndag 14 september 2009

Uppdatering

Yeah, har inte skrivit nåt på ett tag.

Här är en snabbuppdatering av viktiga milstolpar:
* Blev just frisk från en grym förkylning (inte svinis)
* Gymnastiken har börjat
* Jag har börjat knapra tabletter
* Började ta gitarrlektioner förra veckan
* Letar lägenhet i Stockholm
* Jag fick mitt bekräftelsebrev om att jag inte längre är med i kyrkan
* Hösten kom till slut :)

Har just kommit tillbaka till jobbet efter helgen + torsdag och fredag sjukledigt. Det var ganska mycket plåga med förkylningen men det positiva var att jag fick vara hemma och spela gitarr, läsa böcker och se på metalocalypse och drawn together! Även om det var knepigt med rinnande näsa och ögon. Samt att träningsvärken från tisdagens gymnastikträning gjorde sig påmind vid varje skratt, hostning och nysning.

Jag är väldigt sugen på att se District 9 på bio, och jag tänker, med eller utan våld, dra med Tobbe och se den inom en snar framtid.

Min kompis pappa dog även i helgen, det känns jättekonstigt, och jag är väldigt ledsen för deras familj :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar